Teknoloji

MentalUP’tan 15 farklı pazarda 5 milyon yeni kullanıcı

Türk Telekom’un partneri olduğu oyunlaştırılmış eğitim platformu MentalUP, hizmetlerini yeni pazarlara sunmaya devam ediyor. Türkiye’nin ve dünyanın en başarılı eğitim girişimleri arasında gösterilen MentalUP, 2022 yılında 15 farklı pazarda 5 milyon yeni kullanıcı kazandı ve yeni etkinlik ve yarışmaların yer aldığı ‘Etkinlik Merkezi’ adında yeni bir modül ekledi. çocuklar, çalışma portföyüne.

Türkiye’nin dijital dönüşümünün öncüsü Türk Telekom, dijital eğitim platformlarıyla ailelerin, öğretmenlerin ve öğrencilerin tercihi olmaya devam ediyor. Türk Telekom’un kurumsal girişim sermayesi şirketi TT Ventures ile ortak olduğu MentalUP, 2022 yılında hizmet verdiği ülkelere yenilerini ekleyerek çocukların eğlenirken öğrenmesine katkıda bulundu.

MentalUP dünyanın her yerinde hizmetlerine devam ediyor

TT Ventures Genel Müdürü Muhammed Özhan; “Oyunlaştırılmış eğitim platformu MentalUP’ın dünya çapında kullanıcı sayısı her geçen gün artıyor. MentalUP, 2022 yılında Amerika Birleşik Devletleri (ABD), Avustralya, Kanada ve İngiltere dahil 15 farklı ülkede 5 milyon yeni kullanıcıya hizmet vermeye başladı. Türk Telekom’un 2016 yılında PİLOT programı ile desteklediği ve akabinde TT Ventures ile ortak olduğu eğitim alanında fark yaratma girişiminin temeli olmaktan gurur duyuyoruz” dedi.

MentalUP Kurucu Ortağı Emre Özgündüz; “MentalUP olarak 2022 yılında iç piyasada kendi yaş kategorisinde en çok kullanıcı sayısına sahip uygulamalardan biri olduk. Buna göre dünya çapında 5 milyon yeni kullanıcı kazandık ve toplamda 15 milyon kullanıcıya ulaştık. Afrika ve Orta Avrupa ülke pazarlarında göstereceğimiz büyüme ile 2023 yılı sonuna kadar toplam 30 milyon kullanıcıya ulaşmayı hedefliyoruz” dedi.

MentalUP’tan ‘Etkinlik Merkezi’ modülü

4-13 yaş arası çocukların dikkat ve hafıza dahil olmak üzere zihinsel becerilerini geliştiren Türkiye’nin ilk oyunlaştırılmış eğitim platformu MentalUP, 150’den fazla oyunlaştırılmış beyin jimnastiği ve 210’dan fazla oyunlaştırılmış beyin jimnastiği içeren ‘Etkinlik Merkezi’ adlı yeni modülünü hizmete sundu. animasyon tabanlı fitness egzersizleri. hizmete sokmak Güncel ve dönemsel etkinliklerin ve yarışların yer aldığı ‘Etkinlik Merkezi’ ile çocuklar öğrenerek eğlenceli vakit geçirirken birbirleriyle yarışma fırsatı buldular. ‘Etkinlik Merkezi’ kapsamındaki etkinliklere bugüne kadar 500.000’den fazla çocuk katıldı.

ABD’de Apple App Store platformunda 6-8 Yaş Çocuk Kategorisinde en çok indirilen 10 uygulamadan biri olan MentalUP, TÜBİTAK ile Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın düzenlediği “BiGG Spor Ödülleri”nde spor alanındaki teknolojilerin tanıtılması amacıyla “MentalUP Çocuklar İçin Fitness” projesi. Sıralamada ilk 10 proje arasında ortalarda yer aldı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu